sobota, 6 lutego 2016

Pigułka Po -metoda z tabletkami antykoncepcyjnymi!


           Wklejam Wam artykuł na temat usuwania ciąży tabletkami antykoncepcyjnymi, Według tego artykułu środki antykoncepcyjne działają jak pigułka po. Najskuteczniejsza jest, gdy zażyje się ją do 72 godzin ( 3 dni ) po feralnym stosunku, chociaż im wcześniej tym lepiej.

                Aby skutecznie użyć tej metody należy zażyć 4 tabletki antykoncepcyjne a następnie po 12 godzinach przyjąć kolejne 4 pigułki. 

              Macie napisane to w artykule, ale już na samym początku chciałam napisać jak stosować tą metodę, bo wiem, że nie wszyscy dokładnie i do końca czytają notki zwłaszcza będąc w stanie  desperacji …
   
           Jeśli już jesteście w ciąży metoda z Tabletkami Antykoncepcyjnymi nie zadziała a nawet może ciąże podtrzymać. Polecałam kiedyś tą metodę sugerując się jedną ze stron internetowych, ale wycofałam się z niej, ponieważ jest ona nieskuteczna, jeśli dana kobieta już jest w ciąży. Jednak jest to dobra metoda zamiast tradycyjnych pigułek Po stosunku.

***

Różne są opinie na ten temat. Określa się ją mianem „antykoncepcji po stosunku”, „antykoncepcji postkoitalnej”. Metoda Yuzpego stosowana jest „w razie wypadku”. Nazwa pochodzi od nazwiska kanadyjskiego lekarza, który jako pierwszy zaczął stosować ją u swoich pacjentek.

Opiera się na podaniu czterokrotnie większej dawki hormonów w zwykłych tabletkach antykoncepcyjnych lub tabletki o większej zawartości hormonów. Kobieta zatem w ciągu 72 godzin po spółkowaniu, w dwóch dawkach co 12 godzin przyjmuje od 1000 do 1600 mikrogramów hormonu (dawka pojedyncza – od 500 do 800 mikrogramów). Tabletka musi zawierać levonorgestrel.


Jak to działa?

Po pierwsze dostarczenie dużo większych ilości hormonów do organizmu powoduje zahamowanie owulacji, czyli wypuszczenia komórki jajowej z jajnika do jajowodu. Następnie, zmiany hormonalne wpływają na modyfikację śluzu szyjkowego, zagęszczając go na tyle by mógł się stać nieprzenikliwy dla plemników. Zwiększona dawka hormonów utrudnia również wędrówkę komórki jajowej, także zapłodnionej (zarodek) i jej zagnieżdżenie się w błonie śluzowej macicy (zmienia jej stan), a więc wykazuje działanie poronne.

Jakie są znane preparaty?

Lekiem przepisywanym przez lekarzy jako „emergency pill” jest Gravistat 250. Należy wówczas przyjąć dwie tabletki tego preparatu. Środkami działającymi podobnie, tyle że przyjmowanymi w liczbie 4, z uwagi na mniejszą dawkę hormonów są:

  • Gravistat 125
  • Minisiston
  • Rigevidon
  • Mikrogynon
  • Stedril 30

 Leki te zażywa się jak najszybciej po stosunku płciowym, po czym dawkę się powtarza po 12 godzinach.

Metoda Yuzpe nie może być stosowana jako regularna antykoncepcja. Mimo swej wysokiej skuteczności nie daje 100% pewnego zabezpieczenia przed ciążą. Określa się je na około 92,5%. Jeżeli zastosujemy któryś z wymienionych leków do 24 godzin po kontakcie płciowym, wówczas skuteczność wynosi około 98%, w dalszym czasie maleje. Co do działania wczesnoporonnego – jeżeli możliwie jak najwcześniej przyjmiemy tabletki, wtedy jego ryzyko się minimalizuje (zahamowanie owulacji, zagęszczenie śluzu).

Jakie są korzyści ze stosowania metody Yuzpe?

Zaletą jest m.in. wysoka skuteczność metody, ale pod warunkiem możliwie najszybszego przyjęcia leku. Jest to także metoda zabezpieczenia przed ciążą dla kobiet, które mają przeciwwskazania do przyjmowania estrogenów. Kolejną jest możliwość zastosowania jej w razie potrzeby – sporadycznie, wówczas gdy nie było możliwości innego zabezpieczenia lub gdy inne środki antykoncepcyjne zawiodły.

Co jest minusem tej metody?

Negatywnymi stronami stosowania metody Yuzpe są przede wszystkim działania niepożądane. Mogą to być:

nudności i wymioty,

plamienia i krwawienia,

bóle i zawroty głowy,

bolesność i tkliwość piersi

zaburzenia regularności cyki miesiączkowych

Kiedy należy zrezygnować z metody Yuzpe?

Istnieje kilka stanów, w których przyjmowanie takich dawek hormonów nie jest wskazane. Zaliczmy do nich okres ciąży – dlatego przed przepisaniem leku, konieczne jest wykonanie testu ciążowego. Kolejnym, logicznym problemem jest nadwrażliwość na składniki preparatu, a także nieregularne krwawienia z dróg rodnych niewiadomego pochodzenia, nie skonsultowane przez lekarza.

Linki;

39 komentarzy:

  1. Witam, czy ktoś zamawiał tabletki ze strony skleptp.pl?
    Bardzo proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  2. Usuwanie ciąży plan działania

    Zażywałabym codziennie najwyższą dawkę którą można zażyć w ciągu dnia . Znajdziesz w ulotce.
    1. Gripex tyle ile każą w ulotce
    2. ssanie Cholinex lub Strepsils
    3. Smarowanie się maścią rozgrzewającą np. Betadine
    4. Niesteroidowe leki przeciw zapalne (kiedy będziesz je zażywać zrezygnuj ze stosowania ibupromu , tu link do leków : https://www.doz.pl/tagi/t3489-niesteroidowy_lek_przeciwzapalny

    5. METHROTEXAT – tu masz link jak go zastosować http://www.womenonwaves.org/pl/page/930/what-is-methotrexate


    6. przyjmować zioła poronne Tymianek,,cynamon,Arcydzęgiel Litwor ,Aloes ,Chrzan . Możesz je pomieszać i przy posiłku łyżeczką sobie jeść kilka razy dziennie . Tabletki z tymiankiem możesz kupić w aptece zielarskiej .
    7. Pić zioła Szałwie, Dziurawiec, Anamu (to bardzo silne zioła używane, jako środek poronny w Ameryce Południowej. . Anamu warto kupić z alkoholem jest on używany jako środek poronny w Ameryce południowej .
    8. Możesz spróbować metody na wywołanie okresu, czyli 2 tabletki aspiryny lub polopiryny a potem wziąć gorącą kąpiel.
    9. Możesz także spróbować zażywać Thiocodin podobno jedna osoba po tym poroniła.
    Tu link
    http://dooktor.pl/search/thiocodin+poroniłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jest jeszcze jakiś ratunek gdy jestem w 3 miesiącu..?

      Usuń
    2. Tak jest ratunek. należy kupić tabletki z Women on web lub women help women . Jeśli nie masz pieniędzy napisz do nich na pewno obnizą ci cenę . Do 20 tygodnia mozna tymi tabletkami ciąże usunąć .

      Usuń
  3. Cześć Wam, znalazłam w internecie ogłoszenie o zestawach tabletek na tej stronie : http://www.oglaszamy24.pl/ogloszenie/8788787/grudziadz-Tabletki-poronne-Misoprostol-i-Ru486-jak-usunac-ciaze-Mifepriston-niechciana-arthrotec-cytotec.html
    Dzisiaj zamówiłam, w poniedziałek ma przyjść paczka. Mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
    Napiszę po odbiorze paczki czy to nie jest oszustwo.
    Trzymajcie się dziewczyny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogłoszeniami trzeba uważać , bo często reklamują się oszuści ,którzy w ten sposób oszukują zdesperowane kobiety. warto przeczytać artykuł Jak zamówić tabletki w Polsce Rady. Link po prawej stronie .
      Powodzenia

      Usuń
    2. Jednak jestem zadowolona z tego ogłoszeniodawcy. Zamówiłam u niego tabletki, przesyłka za pobraniem z możliwością sprawdzenia zawartości przed odbiorem. NIE JEST TO OSZUSTWO:)
      Wczoraj wykonałam wszystko według instrukcji, jestem już po pozbyciu się problemu.
      Polecam też z tego względu, że sprzedający wysyła 12 tabletek Arthrotecu ( są różne zestawy tabletek do wybrania) i w moim przypadku wszystko zaczęło się dziać dopiero po 3 serii tabletek. A byłam jakoś w 10 tc.
      Także polecam, nie obawiajcie się, jeśli możecie sprawdzić co jest w paczce przed płatnością.
      A co do zamawiania tabletek w inny sposób to także polecam, jednak Women on Web bardzo długo mi nie odpowiadało na maile, a Women Help Women wysyła mniejsze ilości tabletek. Cieszę się, że zamówiłam u prywatnego sprzedawcy, teraz mam problem z głowy i nie muszę płacić ponownie za tabletki. A musiała bym to zrobić, gdybym zażyła mniejszą ilość.

      Usuń
  4. Nie chcę zaśmiecać zbędnymi komentarzami ale uznałam, że może być to Wam pomocne. To wiadomość, jaką otrzymałam po wypełnieniu ankiety na Women Help Women.:
    Przeczytaj uważnie te instrukcje przed zażyciem lekarstw. Lekarstwa trzymaj w miejscu niedostępnym dla dzieci!
    Zawartość paczki:
    1 tabletka Mifepristone (200 mg)
    6 tabletek Misoprostolu (200mcg)
    Lekarstwa Mifepristone i Misoprostol są używane do przerywania ciąży. Przed ich zażyciem powinnaś zrobić test ciążowy i badanie USG, aby dowiedzieć się jak długo jesteś w ciąży lub wykryć ciążę pozamaciczną. Ryzyko powikłań w przypadku aborcji medycznej jest podobne do ryzyka w przypadku poronienia.

    Aby przerwać ciążę, lekarstwa należy przyjąć w następujący sposób:
    Najpierw powinnaś połknąć 1 tabletkę Mifepristone. Lek ten hamuje wytwarzanie progesteronu, hormonu odpowiedzialnego za utrzymanie ciąży.
    Po 24 godzinach powinnaś umieścić 4 tabletki Misoprostolu pod językiem i trzymać je tam przez przynajmniej 30 minut, aż tabletki się rozpuszczą. Możesz połykać ślinę. Po 30 minutach możesz połknąć resztki tabletek.
    4 godziny po zażyciu pierwszej dawki Misoprostolu, umieść 2 pozostałe tabletki Misoprostolu pod językiem. Ponownie trzymaj je pod językiem przez 30 minut, aż tabletki się rozpuszczą. Po 30 minutach możesz połknąć pozostałości tabletek. Dwie ostatanie tableteki są bardzo ważne, aby zapewnić całkowitą aborcję i powinnaś zażyć je, nawet jeśli krwawienie pojawi się już po pierwszej dawce lekarstwa.
    Normalne efekty uboczne działania lekarstw:
    Możesz dostać bolesnych skurczy, nudności, możesz wymiotować i dostać rozwolnienia. Krwawienie z pochwy będzie bardziej obfite niż podczas normalnej miesiączki. Możesz przyjąć środki przeciwbólowe, aby złagodzić ból. Często we krwi znajdują się skrzepy. Gdy aborcja jest zakończona i kompletna, krwawienie i skurcze słabną.
    Używaj podpasek, a nie tamponów.
    Krwawienie będzie trwać około 2 tygodni, ale możliwe, że będziesz krwawić krócej lub dłużej. Normalna miesiączka zwykle powraca po 4-6 tygodniach.
    Krwawienie i ból nie zawsze oznaczają, że aborcja się powiodła i że była całkowita. Jedynym sposobem na upewnienie się, że nie jesteś już w ciąży, jest wykonanie badania ultrasonograficznego (USG) 10 dni po zażyciu lekarstw albo wykonanie testu ciążowego nie wcześniej niż 3 tygodnie po przyjęciu lekarstw.
    Macica oczyszcza się stopniowo przez ok. 1-3 tygodnie po zażyciu lekarstw, więc lekkie krwawienie jest normalne przez ten czas. NIE ma potrzeby dodatkowej interwencji chirurgicznej (np. łyżeczkowania), jeśli nie masz niepokojących objawów jak silne krwawienie, utrzymujący się ból, gorączka czy wydzielina z pochwy o nieprzyjemnym zapachu lub dziwnej konsystencji.
    Test ciążowy może być wykonany po 3 tygodniach od aborcji medycznej. Czasami testy ciążowe mają wynik pozytywny nawet po 3 tygodniach, gdyż hormony ciążowe nadal obecne są we krwi. W takim wypadku radzimy powtórzyć test po kilku dniach lub wykonać badanie USG.

    Sądzę, że wniesie to trochę i powali choć część niepewności związanej z tym delikatnym tematem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz na pewno pomoże on kobietom w tej trudnej sytuacji.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Jesli ktoras potrzebuje tabletek arthrotec prosze pisac na email sylwia 11823@ op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialam wam przekazac dobra rade jesli jestescie juz po 9 tg ciazy nie stosujcie domowych sposobow one nie pomoga ja wiezylam ze sie uda ale niestety bylo zapozno. Zamowilam tabletki zazylam je w 22 tygodniu i juz nie podzialaly bylam zalamana. W 27 tygodniu dostalam skurczy i urodzilam dziewczyne ktora jest teraz w inkubatorze jest to straszny bol jak widzicie swoje dziecko ktore walczy o zycie. Mala jest strasznie malutka i mysl ze chciałam ja zabic mnie dobila teraz modle sie by bylo wszystko dobrze i mala przetrwala. Dziewczyny nie bagatelizujcie ciazy jesli usuwac to tylko do 9 tygodnia bo po tym krzywdzicie wlasne dziecko a to najwiekszy bol jaki moze kobieta przezyc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga jeśli domowe sposoby nie działają należy jak najszybciej zażyć tabletki z Women on Web a nie czekać na zbawienie boskie .
      Mam tylko jedną uwagę; aborcja tabletkami z Women on Web jest skuteczna TYLKO do 20 tygodnia po 20 tygodniu, aby usunąć ciąże należy bezwzględnie udać się do lekarza ginekologa ,aby w sposób mechaniczny płód usunął .
      Aborcję po 20 tygodniu ciąży można dokonać tylko w Holandii i Wielkiej Brytanii. Dlatego bardzo głupio zrobiłaś zażywając te tabletki w tak zaawansowanej ciąży Trzeba było napisać komentarz na tym blogu a ja może coś bym poradziła w tej sprawie .
      Rzeczywiście twój komentarz niech będzie przestrogą dla kobiet . Mam jednak nadzieje ,że wszystko skończy się dobrze .
      Powodzenia i mimo twojego błędu jaki popełniłaś nie miej wyrzutów sumienia .Jesteś ofiarą polskiego prawa jedynym twoim błędem ,który powinnaś sobie wybaczyć była desperacja i pospiech a w takim stanie psychicznym jakim jest niechciana ciąża to jest naturalne i normalne zachowanie .
      Trzymaj się ciepło .
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Witam was serdecznie jestem w 2 tyg ciazy mam ciezka sytuacje ciaza teraz nie jestem w stanie poradzic sobie z tym stosuje wit c , srodki przeczyszajace dopochowow ale chce zamowic tabletki z women on web a rqczej juz zrobilam to lecz nie wiem jak dokonac przelewu gdyz nie moge wpisac tego nr bankowego bo jest za krotki ratujcie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydrukuj wszystkie dane do przelewu i pochodź po bankach na pewno pomogą ci dobrze wypełnić przelew. Jak ci nie wyjdzie w jednym banku to idziesz do następnego .

      Jeśli chodzi o domowe sposoby to wzięłabym 12 tabletek dziennie wit C 1000 oraz ibuprofen 400 po dwie tabletki . Jedna z kobiet w ten sposób poroniła .
      Powodzenia .

      Usuń
  8. Ja w 6-7tyg co Pani proponuje?stosuje od 5dni witC a herbatki juz wczesniej i nic. Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiększyłabym dawkę do 12 tabletek witC 1000 i dawkę ibpupromu . Warto, aby Pani przeczytała mój komentarz usuwanie ciąży plan działania wielokrotnie go już w różnych postach wklejałam . Dodałabym jeszcze Gripex , bo może sprzyjać poronieniu .
      jednak w pani wypadki stosowałabym ta metodę jeszcze tylko 1 tydzień góra dwa . jeśli to nie podziała jak najszybciej należy kupić tabletki z Women on web lub na czarnym rynku oczywiście ze sprawdzeniem . Najlepiej będzie aby pani jak najszybciej te tabletki kupiła , nie czekać na ostatnią chwilę .
      Powodzenia

      Usuń
  9. dzień dobry, najprawdopodobniej jestem w pierwszym tygodniu (powiększenie i ból piersi, ból jajników - dni płodne podczas stosunku). Wziełam 2 ibuprofeny 400mg, zrobiłam gorącą kąpiel i po kąpieli wyleciała spora ilość śluzu. Odczuwam ból jajników. Jaki sposób Pani rekomenduje? Lepiej wziąć 6 tabletek ibuprofenu, później 3 przez tydzień i 2 przez miesiąc, czy zacząć brać 10 tabletek witaminy C 1000 przez tydzień, a dopiero później ibuprofen (3 przez tydzien i dwa przez miesiac)? Mam także tabletki anty, ale boję się o rozregulowanie całkowite, ponieważ jeszcze nie wiem czy jestem w ciąży na sto procent (mam pewność około 80 proc.). Jeśli to nie pomoże, chcę udać się do kliniki na Słowacji, czy ktoś ma jakieś uwagi co do jej funkcjonowania?
    Bardzo proszę o pomoc, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zastosowała metodę z ibuprofenem . Darowałabym sobie na razie inne metody , bo masz na nie jeszcze czas jakby coś nie wyszło . Jeśli boisz się ,ze to nie poskutkuję to przez miesiąc codziennie stosowałabym 3 ibupromy zamiast dwóch . Czyli 6 tabletek pierwszego dnia a potem przez miesiąc trzy tabletki codziennie .
      Mimo wszystko warto stosować ibuprom w takich przypadkach przez miesiąc, aby się upewnić przynajmniej ja bym stosowała jakbym była na twoim miejscu . To powinno pomóc .
      Powodzenia .

      Usuń
    2. Będę stosować 3 tabletki dziennie przez miesiąc.
      Bardzo Ci dziękuję, myślę, że ten blog jest ogromnym wsparciem psychicznym dla większości kobiet, które borykają się z tym problemem, nie zostają oceniane, a dostają ogromnego wsparcia.

      Dziewczyny, 6 tabletek ibuprofenu max to jest jeszcze dopuszczalna dawka - http://www.przychodnia.pl/el/leki.php3?lek=2580

      Najlepiej podczas brania leku wykonywać badania ciśnienia, a po "kuracji" zrobić badania wątrobowe. Pamiętajcie, że Wasze zdrowie jest najważniejsze.

      Mnie bardzo uspokoiło nakreślenie planu a,b czy też planu alternatywnego. Jeśli logicznie zaczniecie myśleć o tym co się stało, stwórzcie sobie kilka opcji, których będziecie się trzymać. To Wam powinno psychicznie pomóc, by nie ogarniała Was coraz to większa panika.

      Będę pisać jak reaguje mój organizm, gdy zauważe jakiekolwiek zmiany.

      Pozdrawiam Was wszystkie i trzymajcie się, nie jesteśmy z tym same!

      Usuń
    3. Staram się dawać wsparcie takie jest założenie tej strony . Nie oceniam nikogo , nie wymagam tłumaczenia się z takiej a nie innej decyzji . Jedynie co jest mi potrzebne to w jakim tygodniu dana osoba jest .
      Było by także dobrze gdybyście pomagały sobie nawzajem i dokładnie poinformowały jak udało Wam sie rozwiązać swój problem . Zdobyłyście tutaj wiedze powinniście się nią podzielić z innymi kobietami .
      Nie jestem nieomylna jeśli znacie lepsze sposoby niż podane na tym blogu podzielcie się swoją wiedza a ja wtedy będę mogła lepiej pomóc kobietom rezygnując z danych sposobów i wybierając skuteczniejsze metody .
      Powodzenia .

      Usuń
  10. Problem w tym ze po wypiciu witaminy C wymiotuje.
    Znam komentarze juz na pamiec czytam je od tygodnia ale nie wiem co moze mi pomc.
    Boje się ze w trakcie stosowania ktorejs metody cos mi sie stanie i podczas badan lekarskich to wyjdzie.
    Moglabym tez zdobyc w aptece leki z misoprostanolem.
    Prosze mi cos doradzic bo tak strasznie sie boje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie bój , bo nic nie wyjdzie w badaniach . jeśli poronisz będzie to wyglądało naturalnie . Jeśli by jakimś cudem lekarz się zorientował pod względem prawnym nic ci nie grozi oprócz głupich komentarzy pro lajferów a nimi naprawdę nie ma co sie przejmować .
      Jeśli po wit C źle się czujesz to ją odstaw zastosuj inne metody jak Gripex, zioła , ibuprom , herbatka przeczyszczająca dopochwowo ,które pisałam w komentarzy usuwanie ciązy paln działania .
      Postaraj się zdobyć takie tabletki jakie wysyłają Woemn on Web ,jeśli masz taka możliwość a te domowe sposoby potraktuj jako osłabienie ciąży
      Głowa do góry powodzenia .

      Usuń
  11. Wysłałam paczkę z WOW status paczki ciągle sie nie zmienia 2016-03-11 16:58 MUMBAI AIRPORT SORTING OFFICE , jednak jestem dobrej myśli i czekam ale wysłałam to na swój adres domowy czy będę miała jakie problemy z tego tytułu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz po prostu cierpliwie poczekać nie ma na to rady . Nic ci nie grozi pod względem prawnym , nie masz się o co martwić . Kobiety nie są karane za to ,że usuną ciąże ,karani są ci ,którzy jej dokonują na kobiecie .
      Nie martw się na pewno wszystko będzie dobrze
      Powodzenia

      Usuń
  12. Witam. Najprawdopodobniej jestem w 1 tyg ciąży, doszlo do zbliżenia z wytryskiem 2 dni po zakończeniu miesiączki. Małe prawdopodobieństwo, ale na 100% musze być pewna ze nie będę w ciąży. Czy powinnam zacząć juz teraz coś robić? Mam pyralginę, czy to tez cos pomoże? Czy spróbować z Wit C? Jesli tak to ile? Proszę o odpowiedź najlepiej na email majowelove96@wp.pl nie wiem czy nie zgubie komentarza. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Spóźnia mi się okres o 11 dni. Wykonałam 3 testy ciążowe 2 dni temu i wyszły negatywne. Dziś byłam u ginekologa i z badań usg dowiedziałam się że mam pusty pęcherzyk i raczej nie jestem w ciąży. Dostałam lek - luteine na wywołanie miesiączki. Z różnych stron wyczytałam, że czasami zarodek widać dopiero w 7 tygodniu a wielkość mojego pęcherzyka wskazuje na 5 tydzień. Następna wizytę mam za 3 tygodnie i nie wiem co o tym myśleć. Czy przyjmować przepisane lek (który jest też przepisywanie na podtrzymanie ciazy) czy juz pomału zamawiać tabletki i stosować witaminę C. Proszę o radę. Dodam jeszcze, że sprzęt ginekologiczny był stary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zażywała tą luteinę tak jak kazał lekarz ,ale dodatkowo zażywałabym też ibuprom 6 tabletek pierwszego dnia a potem 3 tabletki do następnej wizyty lekarskiej . Dla zabezpieczenia zamówiłabym już teraz tabletki z women on web . Gdy nie uda ci się wywołać poronienia twoja ciąża może być już bardziej zaawansowana i Wit C może nie pomóc poronić a tabletko z women on web na pewno pomogą ,
      Powodzenia ,

      Usuń
  14. Witam, nie mam potwierdzonej ciąży, aczkolwiek jestem tydzień po stosunku, z którego mogłaby powstać. Czy jest coś, co już teraz mogłabym zrobić? Tabletki anty biorę cały czas (jednej zapomniałam, stąd obawa...), dlatego ten sposób odpada. Czy ibuprofen i gorąca kąpiel coś zdziałają, czy to jeszcze za wcześnie na cokolwiek? Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twojej sytuacji wystarczy Ibuprom . 6tabletek pierwszego dnia a następnego 3 tabletki dziennie i tak do następnego okresu czyli przez miesiąc .
      Możesz także co polecałam w komentarzach tylko przez tydzień brać 3 tabletki a po tym tygodniu po dwie tabletki dziennie przez resztę miesiąca .
      To powinno wystarczyć .
      Powodzenia .

      Usuń
    2. Moją paczką wow została cofnieta do nadawcy. Zna ktoś pewne źródło w Polsce? Czas mnie goni. Bardzo proszę o pomoc. Mój stan psychiczny jest coraz gorszy.

      Usuń
    3. Po prawej stronie masz linki co robić ,gdy ci zatrzymano tabletki na granicy lub je odesłano do nadawcy .Jeśli napiszesz do WoW na pewno wyślą ci drugą i nie będziesz musiała nic płacić . Więc głowa do góry .
      Po prawej stronie bloga masz także link jak kupować tabletki w Polsce Rady przeczytaj je ,abyś przy zakupie tabletek nie dała się oszukać .
      Pamiętaj ,że tabletkami z WoW można poronić do 20 tygodnia ciąży , więc jeśli ciąża nie jest zaawansowana masz jeszcze czas na spokojne kupienie tabletek.
      Nie panikuj takie sytuacje kobietom się zdarzały , więc głowa do góry .
      Powodzenia i pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  15. Witam aktualnie jestem w polowie 17 tygodnia ciazy. Mam zestaw tabletek arthrotec czy moge je zazyc w tak poznej ciazy ? Czytalam ze podobno sa skuteczne do 20 tygodnia to prawda ? Prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można poronić tymi tabletkami do 20 tygodnia. Warto zakupić podwójną dawkę, bo w razie, czego można kuracje powtórzyć. Tzn. ja bym kupiła podwójną tak w razie, czego.
      W tak zaawansowanych ciążach trzeba się liczyć z tym, że trafi się do szpitala i będzie potrzebna pomoc lekarska nie ma się, czego bać, bowiem żaden lekarz nie ma mocy wykryć czy jest to poronienie naturalne, czy użyto tabletek. Jeśli zastosujesz tabletki postaraj się, aby ktoś z tobą był. Nie musi wiedzieć, co robisz, ale powinien w razie, czego jeśli zacznie się dziać coś niepokojącego zadzwonić po karetkę.W tak zaawansowanych ciążach trzeba zadbać o bezpieczeństwo.
      Dlaczego tak długo czekałaś z usuwaniem ciąży? Im wcześniej zacznie się działać tym lepiej.Domowe sposoby z tej strony działają do 7 najwyżej 8 tygodnia ciąży potem trzeba usuwać tabletkami z Wow. wielokrotnie o tym pisałam.
      Powodzenia mam nadzieję ,że wszystko pójdzie dobrze.

      Usuń
    2. Niestety dosc pozno dowiedzialam sie o ciazy poniewaz 6 miesiecy temu urodzilam coreczke ktora nadal karmie piersia i od tego czasu mam bardzo nieregularne miesiaczki czasem zdarzaly mi sie tylko plamienia. Poza tym na gdy zrobilam test to wyszedl negatywny dopiero gdy poszlam na kontrole do lekarza zeby sie dowiedziec czy wszystko jest ok to dowiedzialam sie o ciazy. Ja mam 12 tabletek arthrotecu w domu, ile powinnam zazyc w tym tygodniu i jak lepiej je zazyc doustnie czy dopochwowo ? Podobnie dopochwowo lekarz jest w stanie je wykryc to prawda ? Boje sie ze jesli tabletki nie zadzialaja to dziecko urodzi sie z wadami

      Usuń
    3. Jeśli poronienie zostanie wywołane przed tygodniem 20 płód będzie martwy, po 20 tygodniu ciąży płód może urodzić się żywy. Dlatego gdybym była na twoim miejscu zażyłabym te tabletki, ale natychmiast zamówiłabym dodatkową dawkę kolejnych 12 tabletek arthrotec. Po lewej stroni masz link jak zamawiać tabletki w Polsce Rady i przy zakupie warto się do nich zastosować. Jeśli nie chcesz, aby nikt o tym wiedział możesz zamówić na przesyłkę poste restante na wybrany przez ciebie urząd pocztowy, może być nawet w sąsiedniej miejscowości, więc o to bym się nie martwiła.
      Do 24 tygodnia można ciąże usunąć w Holandii i Wielkiej Brytanii rozważyłabym także aborcje w polskim podziemiu aborcyjnym, ale przdewszystkim jak najszybciej zakupiłabym dodatkowy arthrotec.
      Arthrotec w takiej sytuacji zażywasz tak samo jak przy zwykłej aborcji tylko powtarzasz kurację bez przerw,
      Na moim blogu nie ma prolajferstwa i nie chce, aby moje pytanie tak zabrzmiało, ale czy rozważyłaś donoszenie ciąży?

      Usuń
    4. Czy bole podczas poronienia sa rownie silne jak skurcze porodowe ? Jak dlugo powinny trwac i kiedy powinnam udac sie do lekarza/szpitala ? Prosze o szybko odpowiedz

      Usuń
    5. Tu masz odpowiedź na swoje pytanie
      https://portal.abczdrowie.pl/pytania/jak-dlugo-trwa-krwawienie-po-poronieniu

      Usuń
    6. jeśli jesteś w ciąży zaawansowanej tak jak autorka powyższych komentarzy, to powinnaś po dwóch , trzech dniach udać się do lekarza . Jeśli jesteś np w 5 tygodniu ciąży możesz poczekać tak jak ta dziewczyna w linku .

      Usuń
    7. Hej mam pytanie co do przyjmowania tabletek widzialam ze wyzej w komentarzach byl poruszany ten temat jednak chcialam sie upewnic czy tabletki mozna przyjmowac wylacznie pod jezyk i czekac az sie rozpuszcza czy jest jakis inny sposob ? Slyszalam ze podobno sa straszne w smaku i obawiam sie ze mogle je zwymiotowac i nie zadzialaja. Mozna je polknac od razu lub rozpuscic np w wodzie i wypic?

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.