czwartek, 17 grudnia 2015

Aborcja domowe spsoby część 3 -Leki poronne i uszkadzające płód



           Znalazłam pewien artykuł wraz z podanymi lekami, które uszkadzają płód i mogą wywołać poronienie.  Myślę, że przyda się on szczególnie tym kobietom, które w ciąży zaawansowanej np. po 20 tygodniu ciąży pozostało im jedynie doprowadzenie do obumarcia płodu, bo typowej aborcji żadna klinika nie chce się podjąć. Były na tym forum kobiety, które prosiły o informacje  nawet w ciąży 25 tygodniowej. Myślę, że to będzie jakieś dla Was światełko w tunelu w sytuacji, która wydaje się bez wyjścia.

              Zaznaczam, że nikogo nie namawiam na aborcje ani na zażywanie tych leków. Nie biorę odpowiedzialności za skutki użycia tych medykamentów. Odpowiedzialność bierzecie wy same ja jedynie informuję, że takie leki istnieją. Z całego serca jednak Wam kibicuję, aby Wam się udało rozwiązać wasz problem.

             Jeśli znacie jakieś leki, które powodują obumarcie płodu, są poronne proszę śmiało pisać ja będę dodawała te leki do nowych notek.

O to leki  poronne i uszkadzające płód ;

Leki szkodliwe dla płodu;

  • sole litu - mogą spowodować wystąpienie anomalii Ebsteina u noworodka, jak również zaburzenia czynności tarczycy,
  • niektóre leki przeciwpadaczkowe - karbamazepina, fenytoina- mogą powodować wady cewy nerwowej,
  • leki psychotropowe  - benzodiazepiny, leki uspokajające, przeciwdepresyjne - mogą powodować występowanie zespołu abstynencji u dziecka. Leki przeciwdepresyjne z grupy SSRI są bezpieczniejsze, należą do kategorii B.
  • amiodaron - lek antyarytmiczny - powoduje wole, niedoczynność tarczycy, zaburzenia wzrostu dziecka
  • wspomniane wyżej NLPZ - prócz już wymienionych, mogą także powodować wylewy do OUN płodu, niezamykanie się przewodu Botala po urodzeniu dziecka.   
  • kolchicyna - jej stosowanie w ciąży związane jest ze wzrostem ryzyka wystąpienia zespołu Downa u dziecka,
  • doustne leki przeciwzakrzepowe: warfaryna - wady budowy kości, wady ośrodkowego układu nerwowego (OUN), zespół Dandy-Walkera; acenokumarol - stosowany między 6. a 9. tygodniem ciąży może spowodować zaburzenia rozwoju układu kostnego, hipoplazję nosa, stosowany w II bądź III trymestrze ciąży może spowodować wystąpienie wylewów do OUN, a co za tym idzie ślepotę, głuchotę, małogłowie, wodogłowie, atrofię nerwu wzrokowego u noworodka.
  • doustne leki przeciwcukrzycowe - mogą powodować niebezpieczne hipoglikemie u noworodka,
  • spironolakton, rezerpina - mogą powodować niedociśnienie, spadki tętna noworodka, niedokrwienie mięśnia macicy, 
  • tetracykliny, aminoglikozydy - mogą spowodować fokomelię, uszkodzenie słuchu, uszkodzenie zawiązków zębów noworodka.
  • ACEI ( inhibitory konwertazy angiotensyny - perindopril, enalapril i inne) należą do kategorii D w II i III trymestrze ciąży, ich stosowanie wówczas grozi wystąpieniem małowodzia, a co za tym idzie hipoplazji płuc i deformacji kończyn płodu. W I trymestrze ACEI nie są aż tak niebezpieczne dla płodu

    Leki poronne ,które kobiety w ciąży nie mogą zażywać;

  • retinoidy - leki przeciwtrądzikowe, przeciwłuszczycowe - powodują poronienia, ciężkie wady cewy nerwowej, poważne uszkodzenia OUN,
  • estrogeny - hormony żeńskie - powodują feminizacje płodów męskich, działają karcinogennie - mogą powodować występowanie nowotworów pochwy,
  • trimetadion, parametadion - leki przeciwpadaczkowe- odpowiedzialne są za powstawanie wad OUN i twarzoczaszki,
  • jod 131 - działanie radioaktywne,
  • mizoprostol - analog prostaglandyn - powoduje krwawienia z dróg rodnych ciężarnej, poronienia.
  • gryzeofulwina - zwiększa ryzyko wystąpienia bliźniąt syjamskich,
  • Sporysz - ergotamina - wywołuje skurcze macicy, mogące prowadzić do przedwczesnego porodu, niedotlenienia płodu,
  • Statyny - zespół VACTERL u noworodka.
  • cytostatyki, antymetabolity kwasu foliowego- metotreksat - poronienie, poważne letalne wady noworodków,
  • talidomid,
  • megadawki witaminy A ( >10 000j. na dobę).

PS; Niebezpieczne mogą być także preparaty witaminowe, szczególnie przyjmowanie kilku łącznie. Kumulujące się w tkance tłuszczowej witaminy A, D, E bądź K mogą być toksyczne dla płodu.

Źródło 
linemed-Leki szkodliwe dla płodu. 
 

34 komentarze:

  1. Witam serdecznie od tygodnia czytam informacje tu zawarte,dziś zaczynam 5 tydzień. Od 3 dni stosuje witaminę c i herbatki kilka dni temu zamówiłam tabletki z women on web ale boje sie czy dotrzą. Zamówiłam też zioła. Nie możliwości zdobyć pigułki anty czy Arthrotec.Dziennie biore gorące kąpiele i 6 x ibuprom , Błagam o pomoc co jeszcze moge zrobić ... K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie panikuj twoja ciąża nie jest jeszcze tak zaawansowana . Bardzo dobrze ,że kopiłaś tabletki z Women On web , bo jeśli nie poronisz stosując domowe sposoby to będziesz mieć ostatnią deskę ratunku . Ja bym była dobrej myśli ;-))))
      A teraz wklejam Ci plan działania , co jeszcze można zrobić ,aby usunąć problem .

      1.Ibuprom min 6 tabletek dziennie gdy jest się w ciąży bardziej zaawansowanej . Ja kiedyś sama zażywałam 10 tabletek dziennie w czasie trudnych dni i nic mi nie było . Decyzja należy do was.
      2. Picie na noc Gripexu możecie także w dzień ,ale podobno powoduje senność . Niektóre kobiety zazywając Gripex poroniły.
      3 Acatar lub sudafet z godnie z ulotką codziennie.
      4 ssanie cholinex lub strepsils najwyższa dawka ,którą możecie użyć dziennie. napisane jest w ulotce.
      5 wieczorem lub rano jak Wam pasuję posmarujcie cały brzuch maścią Beltadine, która powoduje poronienie. Możecie wybrać także inną maść rozgrzewającą.

      6 Przyprawy : Możecie pomieszać te przyprawy razem i zrobić sobie taką mieszankę, możecie same zrobić sobie takie tabletki składające się z tych ziół i przyjmować je przy posiłkach.
      To przyprawy poronne. Tymianek, cynamon Arcydzięgiel litwor, Aloes, chrzan. Możecie kupić w aptece tabletki z tych ziół np. z tymianku. Po pytajcie w sklepach zielarskich lub aptekach zielarskich zapewne także znajdziecie takie tabletki w zwykłych aptekach.
      Jeżeli nie możecie znaleźć jakiegoś zioła nie martwcie się możecie eksperymentować np.Tymianek plus cynamon. To tylko rzecz jasna przykład.
      Po kuracji z Wit C możecie także spróbować ;
      8 metody na wywołanie okresu, czyli 2 tabletki aspiryny lub polopiryny a potem wziąć gorącą kąpiel
      9 Megadawki Wit A 10 tabletek dziennie .

      Usuń
    2. Witam
      Obiecałam napisać więc piszę. Moja dramatyczna historia jest powyżej tego postu przed świętami kiedy okres spóżniał sie 3 dni srobiłam test ciąża z bladą kreską,potwierdziłam badaniem krwi czyli bhcg wynik pozytywny i załamka. Od razu zamówiłam tabletki z women on web ale kiedy dotrą jak przedemną swieta i nowy rok .... trafiłam na tą stronę ,zaczęłam z witaminą C ibuprom i herbatki przez 2 tygodnie i w nowy rok zaczoł wypływać ze mnie dziwny gęsy śluc nastepnego dnia był lekko czerwony za dni dostałam lekkie plamienie a kilka dni temu coś ze mnie wyjechało w sumnie to bezboleśnie taki mały kawałek jakby większy skrzep myśle że to było to!! nastepnego dnia normalna miesiączka, wynik bhcg spada . Dziś byłam u lekarza powiedział ze najprawdopodobnie to było poronienie,mam powtórzyć bhcg za tydzień po skończonej miesiączce. Dziś otrzymałam tabletki z women on web na szczeście nie musiałam ich zażyć... Wiem że pomogła mi kuracja z tej strony..Bardzo dziękuję.Jestem szcześliwa. Wiem że nie wolno mi tego robić na tym blogu ale tabletki z women on web mogłabym odstąpić... Pozdrawiam wszystkich i zycze powodzenia wszystkim załamanym i zdesperowanym. K.

      Usuń
    3. Cieszę się ,że ci się udało. Twój komentarz na pewno doda sił innym kobietom w twojej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. Cześć masz nadal te tabletki bo mi przydałyby się dwa razy miałam robiony test i wyszedł negatywnie dziś rano powtórzyłam i jest pozytywny teraz siedzę i nie wiem co zrobić te tabletki uratowalyby mi życie z góry dziękuję skontaktuj się ze mną

      Usuń
  2. Czy te metody można wszystkie łączyć czy któreś z nich się wzajemnie wykluczają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinnaś łączyć aspiryny a ibupromem. Jeśli chcesz użyć kuracji z aspiryną odstaw ibuprom. Działanie innych leków może osłabić Wit C podobno, jeśli używasz kuracji z Wit C nie powinno stosować się innych medykamentów, bo ich działanie może ulec osłabieniu.

      Usuń
    2. Dziękuję Pani za tak obszerne informację napewno sie do nich zastosuję i obiecuję opisać co w efekcie końcowym pomogło wierze ze tak będzie . Myśle ze na to czeka wiele osób w podobnej sytuacji... Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.... K

      Usuń
  3. Witam. Nie wiem co robić. Mam 21 lat i jestem w ciąży. Nie mam pojęcia który to tydzień. Nie miałam 2 miesiączek z rzędu. W pierwszym miesiącu nie pomyślałam o ciąży bowiem nie mam regularnej miesiączki i czasami po prostu jej nie mam. Po 2 braku miesiączki bałam się iść do ginekologa. Tydzień temu zrobiłam test, były 2 kreski czyli pozytywny. Na początku cieszyłam się razem z narzeczonym ale teraz gdy to sobie przemyślałam nie chcę być jeszcze w ciąży. Mieszkamy z rodzicami i tylko on pracuje. Proszę pomóżcie i doradzcie co mam robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 tabletek ibupromu. drugiego dnia 3 tabletki i tak przez tydzień . Po tygodniu 2 tabletki dziennie przez miesiąc do następnego okresu .Powinno pomóc .
      Jest jeszcze metoda z tabletkami antykoncepcyjnymi zażywasz 4 tabletki a po 12 godz kolejne 4 kuracje można powtórzyć
      Powodzenia .

      metoda z tabletkami

      http://polki.pl/metoda-yuzpe-antykoncepcja-po,we-dwoje-antykoncepcja-metody-sztuczne-artykul,10065840.html

      Usuń
  4. A te renitoidy na tradzik sa na recepte??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez recepty warto kupić w tabletkach a nie jako żel .

      Usuń
  5. O jaka dawka powoduje obumarcie? Skuteczne sa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretnej dawki nie znam ,ale myślę ,że warto zażywać najwyższą dawkę jaką można zażyć na dzień lub dobę. Taka informacja jest napisana w każdej ulotce leku . Powinno pomóc.Powodzenia ,

      Usuń
  6. Zrozpaczona warto sprawdzić stronę Women help Women .Oni także wysyłają tabletki .Warto się z nimi skonsultować . Tu link

    https://womenhelp.org/

    Po prawej stronie mojego bloga sa linki do stron organizacji ,które zajmują się aborcją . Może oni ci coś doradza np blog Miałam aborcje .

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Dzis dowiedzialam sie ze jestem w ciazy 7 tydzien.
    Nie moge teraz urodzic jaki jest najskuteczniejszy sposob, czy tabletki z women dojda w przeciagu tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to jest 7 tydzień to masz jeszcze trochę czasu ,ale nie zwlekałabym z zamówieniem tabletek im szybciej je zamówisz tym lepiej . Czas dostawy tabletek jest różny czasami na granicy zatrzymują tabletki , więc trochę to trwa . Poczytaj linki po prawej stronie bloga dowiesz się co zrobić jeśli by twoje tabletki celnicy zatrzymali. Jest jeszcze Women Help Women też można bezpiecznie zamówić te tabletki .
      Powodzenia .

      Usuń
  8. Czy któraś z Was korzystała z kliniki na Słowacji,probowałam sie tam dodzwonic ale mowi mi, ze nie ma takiego numeru

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tabletki arhotec forte zawieraja te mizoprostal czy cos czy 20 tabletek pomoze w zaawansowanej ciazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tabletki pomagają do 20 tygodnia. Powodzenia .

      Usuń
    2. Ok dzieki tylko czy 20 tabletek poskutkuje

      Usuń
  10. Witam, dziewczęta nie kombinujcie tylko zamawiajcie z wojen on web. Leki są bezpieczne, portal wspiera was i wysyła leki w jak najszybszym terminie. Zamawiać najlepiej na poste restante większego miasta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być Women On Web :)

      Usuń
  11. 5t1d zamówiłam tabletki z wow. Napisałam też @ z prośbą o niższą kwotę darowizny, po polsku, czy tak będzie ok? Czy któraś z Pań może podzielić się doświadczeniami? Jak długo czeka się na odpowiedź? Dziś zaczęłam brać wit c 1000 (4 szt./ 0,5l wody) na 1 raz. Czy tak jest dobrze, czy lepiej rozkładać w czasie? Oprócz tego wzięłam 2 szt.ibupromu. Czy jest sens łączyć ibuprom z Wit c? Jak metoda najlepsza na tym etapie? Mam straszny mętlik w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć dziewczyny ! Pisałam wcześniej, że 19 stycznia mam wizyte u gina i wtedy zadecyduje co dalej.
    Więc zdecydowałam.Jestem 6t+5dni ciązy. Zażyłam dzisiaj arthrotec forte, bo tylko taki mieli w aptece. Pierwszą dawkę wziełam o 12 w południe. Nic sie nie działo poza minimalnym bólem jakby na miesiaczke. Były plamienia ale bardzo skąpe.. Drugą dawke wziełam o 15. Brzuch zaczął mocniej bolec ale dalej bylo znosnie jak przy mocniejszej miesiaczce. Po jakims czasie zaczęło się krwawienie ale tez nie takie jak opisywały niektóre panie, ze lecialo jak z kranu. Wyleciały 3 glutowate skrzepy i zaczelo sie mocniejsze krwawienie jak przy bardzo obfitej miesiaczce. Ucieszyłam się bo myslałam juz ze nici nie wyjdzie.. O 18 wzięłam ostatnia dawke i leci mi juz sama krew, bez skrzepów. Brzuch dalej boli jak przy miesiaczce. Mialam stan podgoraczkowy, 3 razy bylam na kibelku przez biegunke. Bylo mi chlodno i mialam obolale gardlo jak przy przeziebieniu. Hm, w poniedzialek planuje isc do gina na niezapowiedziana wizyte. Powiem ze dzien wczesniej rozbolał mnie brzuch i zaczelo sie krwawienie ze skrzepami. Celowo przelozyłam wizyte na poniedziałek zeby misoprostol jakkolwiek ulotnił sie z mojego organizmu i w razie koniecznosci pobrania kwi nic nie wykryli.. No to tyle na dzis. Jesli aborcja sie udala (gleboko w to wierze) to juz wiecej jej nie planuje w przyszlosci. Zainwestuje w dobra antykoncepcje zeby pozniej sie nie martwic o kombinowanie tapsow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa czy lekarz coś poznał i czy poronienie udało się w 100%

      Usuń
    2. Po ile tabletek stosowałaś w jednej dawce?

      Usuń
  13. Po zastosowaniu wit C warto zażywać dzięgiel chiński oraz pietruszki zwyczajną . Pomaga poronić .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem 5tc,dziś drugi dzień zaczynam z wit.c,nikt nie wie, że jestem e ciąży, nawet mąż, czy ta metoda pomoże?12 tabletek na dobę plus herbatka przeczyszczająca dopochwowo,jak długo mam czekać na rezultaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimum tydzień .Domowe sposoby można stosować najwyżej miesiąc , jak nie działają należy zakupić tabletki z Women on Web .
      Poczytałabym na twoim miejscu mój komentarz usuwanie ciąży plan działania , bo warto byłoby dodać jeszcze kilka medykamentów do kuracji .
      Powodzenia

      Usuń
  15. Gdzie mogę zdobyć arthrotec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź gazetę i poszukaj ogłoszeń wywoływanie, przewracanie okresu, menstruacji itp.. Powinnaś kogoś znaleźć. Warto także poszukać ogłoszeń np. sprzedam tabletki z Wow. Jednak przy zakupie takich tabletek przeczytaj najpierw artykuł kupowanie tabletek poronnych w Polsce Rady i zastosuj się do tych zaleceń. Link po prawej stronie. Powodzenia .

      Usuń
  16. Witam. Czy mając torbiel na jajniku, mogę poronic tabletkami ? Bardzo się boje ze torbiel pęknie i coś mi się stanie ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 23 lata. W środę zrobiłam dwa testy ciążowe - oba pozytywne. W czwartek badanie krwi, w piątek odebrałam wyniki. Konsultacja z lekarzem - wszystko wskazuje na to że jest Pani w ciąży... 3-4 tydzień. W czwartek wieczorem wzięłam na noc 5 tab Wit c - 1000mg. W piątek w ciągu dnia 10 tab po 1000mg. Tak jak pisałyście tutaj. I na noc 4 tab ibuprom max. Dzisiaj rano plukanka dopochwowa z dwóch torebek senesu przeczyszczajacego ( na opakowaniu zalecana 1 torebka w pół szklanki wody). Póki co nic się nie dzieje. Ani nie boli ani nie ma krwawienia. Czy jest coś jeszcze co mogę zrobić?
    Dziękuję za tyle informacji zawartych w jednym miejscu! Bardzo mi to pomogło. Pierwsza rzecz którą zrobiłam po odlozeniu pozytywnego testu ciążowego było Google - jak poronic...
    Pozdrawiam Alice

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.