wtorek, 21 października 2014

Porozmawiajmy o Aborcji ...


         Aborcja w Polsce jest praktycznie zakazana. Kobiety, którym w świetle polskiego antyaborcyjnego prawa zabieg aborcji przysługuję praktycznie nie mogą jej dokonać. Wystarczy przeczytać historię Alicji Tysiąc, którą zmuszono do porodu w wyniku, którego stała się niemal niewidoma (-23 dioptrie). Tej wady nie można już z korygować , a miała szanse na operacje korekty wzroku przed porodem. Druga kobieta Pacjentka Profesora Chazana musiała urodzić dziecko bez czaszki, które potem umarło w męczarniach. A to wszystko w imię miłosierdzia Pro life.
          Wiemy, jaka jest w Polsce sytuacja nie ma sensu o niej dyskutować z pro life, bo skrajnych ludzi się nie przekona a prawo aborcyjne w Polsce nie ma szans w najbliższym czasie się zmienić, więc szkoda tracić czas. Musimy natomiast rozwiązać problem aborcji dostępnymi metodami w realiach polskich.

Pytanie jak?
      
         Wiele kobiet zadaje pytania jak dokonać aborcji domowymi sposobami na
forach internetowych, lecz zanim odpowiedź  otrzymają, co zdarza się wyjątkowo rzadko.Są zasypywane prolajfowymi obelgami ,gadaniem o życiu, o mordowaniu nienarodzonych dzieci  itp. bzdurach.
         Dlatego postanowiłam założyć bloga poświęconemu aborcji domowymi sposobami, ale znajdą się tutaj też informacje jak załatwić taką aborcję za granicą, bo właśnie w cywilizowanych krajach europejskich jest ona tańsza niż w polskim podziemiu aborcyjnym, a wiele kobiet nie wie jak załatwić taki zabieg po za granicami naszego polskiego kalifatu;-)        
          Celem tego bloga jest przede wszystkim  znalezienie skutecznych i bezpiecznych sposobów na usunięcie ciąży domowymi sposobami, bo bez wątpienia leki wywołujące poronienie są w aptekach na wyciągniecie ręki problem polega na tym,że  nikt oprócz farmaceutów i lekarzy tych leków nie zna. Ja chcę, aby ta wiedza była dostępna dla wszystkich.  Gdy znajdziemy ów sposób mam nadzieje, że kobiety będą sobie tą wiedze z ust do ust, z for na forum przekazywały i będą sobie pomagać.

           Jeżeli są kobiety, które mają swój sprawdzony sposób na usunięcie ciąży a w moich postach nie został przeze mnie wymieniony piszcie ja będę dodawała kolejne sposoby do notek.
           Prolajfowy szajs wstępu na tego bloga nie ma, więc tego typu komentarze będą bezwzględnie przez moją skromną osobę usuwane. Nie pozwolę obrażać moich gości. Zwłaszcza kobiet, które usunęły ciąże lub zamierzają ciąże usunąć.!

Zapraszam wszystkie:

  • Kobiety borykające się z problemem niechcianej ciąży lub chcące podzielić się swoją wiedzą jak ją usunąć.
  •     Mężczyzn, ( bo mężczyźni też szukają pomocy dla swoich partnerek.Czasami wypowiadają się za kobiety, bo ich żony, partnerki nie mają siły poszukać takiej pomocy niekiedy obawiając się napiętnowania)
  •   Lekarzy, Farmaceutów i inne osoby mające wiedzę  medyczną, którzy chcą podzielić się swoim doświadczeniem  jak bezpiecznie usunąć ciąże.
  • Wszystkie osoby zainteresowane tematem aborci w Polsce oprócz rzecz jasna pro life .

82 komentarze:

  1. Mam problem bank milenium nie potrafi zrobić przelewu do women. Czy masz może namiary na kogoś kto zrobi aborcję lub sprzeda tabletki. .pilne mam 14 tydzień! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich namiarów nie mam. Ale możesz kupić gazetę i sama poszukać ginekologa . Szukasz ogłoszeń zawierających słowa przywracanie okresu ,przywracanie menstruacji itp.
      Jeżeli chodzi o zakup tabletek w Polsce należy trzymać się zasad zawartych w tym linku
      http://www.maszwybor.net/blog/?p=126

      Wiem ,że pewnie załatwiłaś swój problem a ja odpowiadam z opóźnieniem na twój komentarz ,ale może inne osoby po jego przeczytaniu będą wiedziały co robić w takiej sytuacji .
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szukałam czegoś takiego jak ten blog. Porady są świetne dużo mi dają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , W blogosferze było potrzebne miejsce aby można było spokojnie porozmawiać na ten temat bez moralizatorstwa i bez ataków nawiedzonych ideologicznie ludzi .
      Ciesze się ,że spełnia on tą role.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Co mi najbardziej pomoże? 4/5tc zacznę od Wit C i herbatkę przeczyszczajaca ale jak to mam zrobić wlewam w siebie i trzymam chwile? Czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny jestem ok. 9 tc nie moge zdobyc recepty na arthrotec Czy cytotec pomozcie mi czy jest tu jakas osoba ktora moze mi pomoc ja zdobyc zadne metody domowe nie dzialaja bratlam jeszcze ostatnio luteine 50 pod jezyk Przepisal mi ginekolog ale to nie pomoglo rowniez . Nie moge urodzic mam roczne dziecko mieszkam z mama nie mam pracy a moj facet to dzieciak, zabezpieczalismy sie prezerwatywami ale cos poszlo nie tak. Co dziennie sie forsuje wnosze na 3pietro wozek 18 kg i nic nosze zakupy dziecko skacze mi po brzuchu rozgrzewalam gotracymi kapirlami termofolem brzuch nic kompletnie nie dziala.. jestem strasznie zalamana nie wiem co robic co dziennie placze nie moge sobie z tym poradzic blagam pomozcir mi zdobyc te tabletki lub recepte. Dodam ze tabletki z women zamowilam ale nie potrafoe przekazac darowizny po prostu boje sie ze nie tak wplace a pieniadze pojda w bloto. Prosze pomozcie z ta recepta !!! :(
    w odpowiedziach zwaracajcie sie do mnie holly bd wiedziala ze chodzi to o mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten ginekolog ,który przepisał ci luteinę nie może ci dać recepty na arhrotec? jeśli masz problemy z przelewem wydrukuj dane a bank pomoże ci wypełnić darowiznę. Możesz także poprosić o pomoc women on web ,że nie możesz wypełnić przelewu na pewno pomogą .

      Jeśli chodzi o ginekologów to można podzwonić do nich tzn bierzesz gazetę i wyszukujesz ogłoszeń typu przywracanie okresu , menstruacji itp. Powinnaś znaleźć w ten sposób ginekologa ,który ci wypisze receptę . Jeśli masz pieniądze może warto spróbować aborcji np na Słowacji . Link po prawej stronie bloga .
      Powodzenia

      Usuń
    2. niestety nie posiadam takich funduszy , po za tym bardzo bym chciala ukryc fakt ze jestem w ciazy i chce jej sie pozbyc przed mama i innymi z rodziny nieliczni wiedza o tej sytuacji . Ale pochodzilam po bankach i za niewielka oplata udalo mi sie dokonac przelewu instytucji women . Czekam teraz na tabletki . Ale troche sie boje tego czy jest tu jakas osoba ktora brala je i mniej wiecej wie jak to przebiega , boje sie rowniez ze nie uda mi sie poronic ze bede miala jakies komplikacje .

      Holly

      Usuń
    3. Holly

      Poczytaj komentarze pod postem aborcja domowe sposoby tam dziewczyny pisały jak ta aborcja u nich przebiegała . Wiem ,że tych komentarzy jest dużo ,ale warto je przeczytać .
      Poczytaj także stronę Women on Web tam kobiety pisały jak przebiega aborcja tabletkami . Nie martw się na pewno wszystko będzie ok i uda ci się pozbyć ciąży. Nie tylko ty masz taki problem nie jesteś więc sama .
      Powodzenia .

      Usuń
  5. Okres spóźnia się jeden dzień. Miał być wczoraj. Jednak od wtorku wiem, że jestem w ciąży. 6 pozytywnych testów,w tym jeden wykonany dziś rano. Dwie wyraźne kreski. Od 2 dni slady na majtkach - implantacja. Jaką metodę najlepiej zastosować w moim przypadku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 tabletek ibupromu ,nastepnego dnia 3 tabletki i tak przez tydzień . Po tygodniu po 2 tabletki dziennie przez miesiąc lub do wywołania okresu. . Powinno pomóc .
      Powodzenia

      Usuń
  6. Kupiłam tabletki na women on web wczoraj przyszły . I 17 przyjęłam Mifeprostone. O 17 dziś Misprostol zobaczymy co będzie . Jestem wyżej niż 12 tydzień .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już z górki , bądź dobrej myśli na pewno wszystko pójdzie dobrze.
      Powodzenia

      Usuń
    2. Zaraz będę je przyjmować . Boję się :/ Ale mam nadzieję , ze pomogą . Mam dwojke dzieci . Jeden ma 2 lata a drugi syn 5 miesięcy . Więc praktycznie zaszlam ciąża po ciąży . Mam 19 lat szkoła i wgl. Masakra :(

      Usuń
    3. Trzymam kciuki . Pozdrawiam .

      Usuń
    4. Tak pomogły . 15 tydzień .

      Usuń
  7. Mnie okres spóźnia się już czwarty dzień, piersi mam bardzo bolesne, bez wykonania testu wiem, że jestem w ciąży. Nie mogę jej utrzymać,mam dwoje dzieci i na więcej nie mogę sobie pozwolić,czytałam wypowiedzi tutaj i bez wahania polknelam 4 tabletki antykoncepcyjne, czekam na rezultat,mogę być w około 3-4 tc,czy to na pewno pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 tabletek pierwszego dnia
      3 tabletki następnego dnia i tak przez tydzień . Potem powtórzyłabym test jak wyjdzie pozytywny to możesz nadal zastosować te 3 tabletki dziennie przez miesiąc i spróbować metod z tej strony . Poszukaj mojego komentarza Usuwanie ciąży plan działania wklejałam ten komentarz pod kilkoma postami .
      Powodzenia .

      Usuń
  8. Jestem 17 tyg ciąży czy te tabletki z women on web napewno pomogą? I czy kupie je w aptece np w Anglii

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno pomogą i myślę ,że możesz je kupić w Anglii . Jesteś w tej uprzywilejowanej sytuacji, bo w Anglii usuniesz ciąże nawet po 20 tygodniu ciąży . Idź tam do lekarza normalnie ci ją usuną bez problemu tam aborcja jest legalna . Głowa do góry . Powodzenia i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam termin na 17 na aborcję ale już będę w Polsce i tu jest problem

      Usuń
    2. Proszę mi powiedzieć czy dostanę te tabletki bez recepty i ich nazwę podawanie po różnych instytucjach i popytam o nie Bardo proszę o szybką odpowiedź oraz jak osłabić płód

      Usuń
    3. W Anglii pewnie możesz kupić bez recepty ,ale w Polsce nie . W Polsce jest w ogóle problem z zakupem tych tabletek nawet jeśli masz receptę . Ja bym po prostu przełożyła wyjazd do Polski .
      Podaję nazwy leków

      ARTHROTEC CYTOTEC RU486 MISOPROSTOL MIFEPRISTONE
      RU486

      Tu możesz poczynać jak zastosować .

      http://rozne-ogloszenia.hiperogloszenia.pl/ogloszenia/ogloszenie/384186-arthrotec-cytotec-ru486-misoprostol-mifepristone-aborcja-oferta/

      Usuń
    4. Witam byłam w aptece angielskiej i u lekarza nie zgodzili się ani na receptę ani na wydanie w aptece koszmar naszczescie znalazłam Pana w Polsce ginekologa który za 350 zł wyślę mi tabletki na terenie Polski w ciągu 24h mam nadzieje ze dotrą i pomoże dam znać dziewczyny numer tez mogę podać wystarczy zadzwonić

      Usuń
    5. Koniecznie przeczytaj link po prawej stronie zamawianie tabletek w Polsce RADY . W Polsce często oszukują zdesperowane kobiety i zamiast tabletek wysyłają im witaminki lub inne plebeco i nie usuniesz ciąży tylko stracisz pieniądze .
      Jeżeli jesteś w zaawansowanej ciąży rozważ aborcje w Wielkiej Brytanii , nie ryzykuj zdrowiem i życiem . I tak będziesz musiała skonsultować się z lekarzem po aborcji farmakologicznej . Jeśli chcesz usunąć ciąże usuń ją w Anglii a masz taką możliwość .

      Usuń
  10. Witajcie
    Mam pytanie czy 10 tabletek witaminy C wzięte wieczorem mogą miec wpływ na wynik testu ciążowego robionego rano? Chodzi mi czy mogą przekłamywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mieć wpływ . Spróbowałabym metody z ibupromem . 6 tabletek drugiego dnia 3 tabletki i tak przez tydzień codziennie . Po tygodniu zrobiłabym test .
      Powodzenia .

      Usuń
  11. Mam pytanie, jeżeli obawiam się ciąży ile tabletek ibupromu mam zażywać i jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 tabletek pierwszego dnia 3 tabletki drugiego dnia i tak przez tydzień Po tygodniu zażywasz po 2 tabletki dziennie do następnego okresu czyli miesiąc . Powinno pomóc .

      Usuń
  12. http://f.kafeteria.pl/temat/f10/searle-1421-cytotec-czy-ktoras-miala-tym-wywolywany-porod-p_3398773/6

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwwczyny czy metodą z tabletkami anty będzie skuteczna w 3tc? Nie mam dostępu do cytoyecu ani arthrotecu bez recepty, nigdzie nie mogę dostać bez recepty �� którejś z was pomogła ta metoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda anty nie będzie skuteczna . Zrezygnowałabym z tej metody na rzecz wit C 1000 mg po 12 tabletek , ibupromu , Gripexu i herbaty przeczyszczającej dopochwowo .

      Co do tabletek nie kupisz ich legalnie w aptece , nawet na receptę też możesz mieć problemy . Możesz kupić je z ogłoszenia ze sprawdzeniem rzed zapłatą oraz z Women on Web lub Women help Women . Tesli nie masz pieniędzy opisz im swoją sytuację na pewno obniża ci cenę . Przeczytaj komentarz usuwanie ciąży plan działania wklejałam go kilka razy w różnych postach tam jest cały plan usuwania ciąży .
      Powodzenia

      Usuń
  14. No i stało się. Pokazały się dwie kreski. Jestem załamana. Zdecydowałam się na Arthrotec. Kupiłam z ogłoszenia do dziewczyny która ma już kurację za sobą. Tabletki mam od wczoraj ale nadal ich nie przyjęłam. Nie to żebym była niezdecydowana ale porostu się boję że coś pójdzie nie tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw idź do lekarza i sprawdź czy jesteś w ciąży lub czy ciąża nie jest poza maciczna , bo tak tez się zdarza . A potem spokojnie zacznij działać . Nie ma się czego bać były tutaj na forum kobiety ,które usuwały ciąże w 17 tygodniu i wszystko skończyło się dobrze . Bądź dobrej myśli i głowa do góry . Jak masz już Arthrotec to już jest z górki .
      Powodzenia i trzymaj się ciepło .

      Usuń
    2. Okazała się to ciąża pozamaciczna (już kiedyś miłam), teraz leżę w szpitalu i jestem w trakcie kuracji methotrexatem. Trochę mi użyło że nie muszę sama brać Arthrotec bo naprawdę się bałam. Dzięki za otuchę. Pozdrawiam Kasia

      Usuń
    3. Czyli wszystko dobrze się skończyło . Cieszę się i dzięki za podanie leku ,który teraz bierzesz pomoże innym kobietom . Sprawdzę go jeszcze.
      Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  15. Dziewczyny błagam o radę !! Byłam w piątek na imprezie. Najprawdopodobniej dosypano mi czegoś do piwa. Mam małe urywki pamięci. Wróciłam do domu i rano zoorientowalam się ze mam papier w majtkach. Boję się ze zostałam zgwałcona. Boję się iść na policję. Zdarzenie w piątek owulacja wypada mi w poniedziałek. Wzięłam tabletkę Elka one (120h) po ok.30h ale boję się ze owulacja była wcześniej i doszło do zapłodnienia. Czy warto brać witaminę c i tabletki anty? Wystarczy sam ibuprom? Prosze o podpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim idź na Policje i zgłoś to, co się wydarzyło. Dobrze by było, abyś się przed wizytą na Policji nie myła, bo dzięki temu będą mogli znaleźć ślady całego wydarzenia spermę itd..
      Tu masz link do strony jak to wszystko wygląda,
      http://www.cpk.org.pl/plik,131,jesli-jestes-ofiara-gwaltu-pdf.pdf

      To nie jest twoja wina, więc wybij sobie z głowy te bzdury i poczucie winy. Winni są ci, którzy dokonali gwałtu a nie ty.
      Co do ewentualnej ciąży? . Do 3 dni możesz wziąć tabletki anty. 4 Tabletki po 12 godz. kolejne 4. Jeśli brałaś Ella one to nie musisz brać tabletek anty ,Wzięłabym 6 tabletek ibupromu, następnego dnia 3 a potem przez miesiąc brałabym po dwie tabletki.. Wit C bym sobie darowała na dzień dzisiejszy.
      Przykro mi to, co się stało, psychicznie ci pewnie nie bardzo pomogę, ale mogę pomóc ci przynajmniej w tym, ze, jeśli jesteś w ciąży nie urodzisz dziecka gwałciciela, więc głowa do góry.
      Policja także może dać ci pigułkę po, więc niechciana ciąża ci nie grozi. Ponieważ mogą podać ci taki lek to ,aby tego wszystkiego nie było za dużo nie brałbym tabelek anty.
      Powodzenia.

      Usuń
    2. Wzięłam tabletkę po. Zastosowalam też kurację anty i wzięłam wczoraj 2 ibupromy 400mg. Dziś kupię i będę brać codziennie. Oby pomogło. Mam obawy przed pójściem tam,bo po 1 pierwsze co zrobiłam to się umylam a mój facet mi nie wierzy,twierdzi że go zdradzilam . Obawiam się że jak pójdę na policję to tylko się utwierdził w tym przekonaniu..

      Usuń
    3. Mężczyzn, facetów nie brakuję a taki ,który nie daję wsparcia kobiecie w tak trudnej sytuacji nie jest wart ,aby być z nim . Znajdziesz sobie nowego tym absolutnie się nie przejmuj . Głowa do góry a debilne gadki faceta puść mimo uszu .

      Skoro zastosowałaś już tabletki anty ,pigułkę po to myślę ,że w ciąży nie jesteś ,ale skoro chcesz na 100 % być pewna to brałabym te dwa ibupromy dziennie do następnego okresu .
      Pozdrawiam.

      Usuń
  16. 3 dni temu wspolzylam z chłopakiem i nie skończył we mnie ale miałam dni płodne, boje się ze mogło jednak dojść do zapłodnienia, czy jeśli już teraz będę jeść ibuprofen i rutinoscorbin oraz próbować wywołać okres to zwiększy szanse na nie zagnieżdżanie się zarodka jeśli taki powstał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy jeśli będziesz zażywała ibuprom inne sposoby w twojej sytuacji są na dzień dzisiejszy zbędne .
      Powodzenia

      Usuń
  17. Hej, jestem w 11 tygodniu ciąży, ponieważ lekarz wcześniej nie rozpoznał u mnie ciąży, a wręcz powiedział, że będę mieć trudności z zajściem w ciążę w przyszłości! Jestem wściekła, ponieważ dopiero teraz dowiaduję się o ciąży przy okazji wizyty u innego lekarza, u ktorego bylam, poniewaz wczesniejszy przepisal mi leki na wywolanie okresu i nie zadzialaly( teraz wiadomo z jakiego powodu). W kazdym razie dopiero moge zaczac dzialac. Czy w 10/11 tc jest szansa, ze sposob z wit C i tabletkami Anty zadziala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabletki anty nie pomogą ,ibuprom może jedynie ciążę trochę osłabić . Na twoim miejscu jak najszybciej kupiłabym tabletki ,które wysyłają women on web . Radzę ci się pośpieszyć jeśli chcesz ta ciążę usunąć , bowiem tylko do 20 tygodnia ciąży tymi tabletkami pozbędziesz sie problemu . Nie liczyłabym na domowe sposoby z tej strony w tak zaawansowanej ciąży . tzn. możesz spróbować ,ale radze nastawić się na te tabletki z Women on Web.
      Powodzenia

      Usuń
  18. Czy tabletki z wow pomogą w drugim trymestrze?

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam tabletki w wow. Z uc oddali mi je dopiero dzis, a ja juz po zabiegu takze odstapie komus, wiem jak jest ciezko gdy wpada sie na oszustow, stracilam mase kasy na nich , na szczesciu juz po wszsytkim, gdyby ktoras chciala, moge wyslac realne zdj z czymkolwiek co mialoby byc obok, nie jestem oszustka ani zadnym handlarzem takze chce pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj e-mail. marzenkaa058@onet.pl

      Usuń
    2. Jeżeli jeszcze je masz to jestem zainteresowana angela1@poczta.onet. pl jest to pilna niecierpiaca sprawa. Dziekuje5

      Usuń
    3. Masz jeszcze te tabletki;?

      Usuń
  20. Witam kochałam się z chłopakiem bez zabezpieczenia dwa dni temu wprawidzie nie doszedł we mnie ale miałam owulacje wiec moze dojsc do bardzo nie chcianej ciazy. co mogę zrobić by nie dopuścić do zapłodnienia bądź przerwać to co mogło się wydarzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoim miejscu zażywałabym dwie tabletki dziennie ibupromu przez miesiąc czyli do następnego okresu . Ta metoda w twoim przypadku powinna wystarczyć .;-)
      Powodzenia

      Usuń
  21. Super dzięki za podpowiedź i życzę wam wszystkim powodzenia... niestety nasz kraj jest zacofany A uważam że każda kobieta powinna mieć wybór. .. sama mam chore dziecko i miałam możliwość legalnego usunięcia ciąży nie chce dopuścić do powtórzenia sytuacji dlatego zapytałam o radę...jeszcze raz powodzenia 3mam kciuki oczywiście też sama za siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, potrzebuje szybko kupić w Polsce zestaw wow. Jakieś sprawdzone namiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś na forum jedna z komentatorek podawała link . Poszukaj . jeśli chcesz kupić tabletki z WoW w Polsce przeczytaj artykuł jak kupować tabletki w Polsce Rady znajdziesz go po prawej stronie bloga w linkach .
      Powodzenia .

      Usuń
  23. Dzięki. Kupiłam ru486 i 20 Arthro. Mam nadzieję że pomoże. Boję się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać . Były na tym forum kobiety w zaawansowanych ciążach i poroniły tymi tabletkami ty też rozwiążesz swój problem . Głowa do góry na pewno będzie wszystko dobrze .
      Powodzenia ,

      Usuń
  24. Pomogło. Teraz walczę z tym co zobaczyłam i czułam. Dziękuję rządowi ze nie mogę oficjalnie, w normalnych warunkach decydować o sobie. Ze w takiej chwili jestem sama. Z tym co w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok rzeczywiście nie jest zbyt fajny, ale nie powinnaś mieć żadnego poczucia winy, nie daj sobie go wmówić, żadnym debilnym prolajfowcom. To twoje ciało i miałaś pełne prawo podjąć taką decyzje, jaka podjęłaś i nikt nie ma prawa nawet krzywym okiem na ciebie spojrzeć. Nie daj sobie wmówić, że jesteś morderczynią czy innych podobnych bzdur. Płód to nie dziecko może nim być, ale nim nie jest dopóki nie osiągnie możliwej samodzielnej egzystencji.
      Głowa do góry wszystko bedzie dobrze teraz możesz zacząć żyć normalnie.
      Powinnaś być z siebie dumna, bo rozwiązałaś sama problem i nikt nie był ci do tego potrzebny, czyli jesteś śliną kobietą, która sobie w życiu w każdej sytuacji poradzi. Brawo!
      Trzymaj się ciepło ,gratuluję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  25. Witam. Jestem w około 10 tc. Wyczytałam dzisiaj, że lek na stawy ( nie pamiętam nazwy ) może działać poronnie, nie posiadam akurat tego, ale mam inny - Artresan, czy on też może mi pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wytrzymałam i wzięłam 4 tabletki. W końcu obydwa są na stawy, muszą mieć podobny skład. Mam nadzieję że nie jest dla mnie jeszcze za późno... Do tej pory próbowałam kąpieli gorących i ćwiczeń, nie pomogło, nie pomaga nawet to że od kilku dni mam na prawdę stresujące życie... A jak to jest z Vigor Up, czy zażycie większej ilości tabletek na raz może coś zdziałać ?

      Usuń
    2. Do 20 tygodnia można poronić tabletkami z women on Web, którą można zakupić zarówno w tej organizacji jak i na czarnym rynku w Polsce (Link po prawej stronie jak zamawiać tabletki w Polsce Rady)
      Nie jest jeszcze za późno, aby usunąć ciąże w twojej sytuacji, ale na twoim miejscu nie używałabym już metod z tej strony, bo w tak zaawansowanej ciąży już są nieskuteczne. Jeśli nie wyjdzie ci tym, Artresanem kupiłabym dodatkowe tabletki. Mam jednak nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze,
      Sprawdzę jeszcze ten, Artresan i Vigor up , bo jest wiele leków mające podobny skład tylko pod innymi nazwami.
      Powodzenia.

      Usuń
    3. Niestety muszę próbować metodami z tej strony, tabletki z woW odpadają, nie mam jak zamówić ich przez internet... Zażyłam ten Artresan, miałam kłócie w podbrzuszu ale nic poza tym... Być może to nie tak odrazu, albo prędzej podejrzewam że są za słabe...

      Usuń
    4. W takim razie na twoim miejscu kontynuowałabym kuracje z tym artresanem, czyli rób to, co robisz. Dodałabym do tego po 6 tabletek ibupromu dziennie (jak sobie rozdzielisz to twoja sprawa 3 rano kolejne 3 po południu tak do miesiąca.)
      Między czasie spróbowałabym zakupu arthrotec, jeśli nie z Wow. (mogą ci obniżyć koszty, jeśli do nich napiszesz) to na czarnym rynku, przeczytaj link jak zamawiać tabletki w Polsce rady. Tam znajdziesz wszystkie informacje jak nie dać się oszukać. Tak bym zrobiła na twoim miejscu.

      Usuń
    5. A skąd znalazłaś ten Vigor up. Możesz podać linki? Nie słyszałam o poronieniu tym medykamentem.

      Usuń
  26. Kurczę, gdzieś całkiem przypadkiem wpadłam na ten Vigor bo szukałam czegoś innego, postaram się to znaleźć. Herbatą przeczyszczającą też spróbuję. Chodzi o to że nikt o tej ciąży nie wie i wolałabym żeby tak zostało, a zamawiając przez internet istnieje ryzyko, że odbierze to ktoś z domowników... A czarny rynek nie mam pojęcia gdzie ja go tu w pobliżu mogę znależć... Będę walczyć, nie poddam się !

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobnie.jestem w 4-5 tyg.od czego mam zaczac?duzo czytalam o tabletkach z wow ai to nie jest takie proste zamowic po pierwsze dlugo ida a po drugie moga zatrzymac na granicy.nie mam tez jak zamowic bo nie chce zeby odebral to ktos z domownikow a nikt nie wie i nie moze sie dowiedziec.moze spruboje z tym vigor up?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę znaleźć tej strony, ale ja chyba daruję sobie ten Vigor, jakoś nie jestem przekonana czy to pomoże, Artesanu mam jeszcze tylko na dzisiaj, masakra...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli nie chcecie, aby nikt o tym wiedział możesz zamówić na przesyłkę poste restante na wybrany przez ciebie urząd pocztowy, może być nawet w sąsiedniej miejscowości, więc głowa do góry i nie panikujcie.
    W Internecie jest sporo stron i ogłoszeń które sprzedają tabletki z Wow.. Na forum dziewczyny podawały siebie namiary na dobrych sprzedawców. Poszukajcie w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Okej, dziękuję za pomoc, będę próbować do skutku !

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam na stronie Wow, odpowiadałam na pytania, a gdy zapytano w którym tc jestem podałam że w 10 i przerwano konsultację zdaniem że Oni mogą pomóc tylko do 9 tc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj jeszcze raz tylko tym razem podałabym na twoim miejscu ,że jesteś w 8 tygodniu . Jeśli miałabyś jakieś kłopoty tzn. stwierdzili ,że np robisz to ponownie , bo już maja dane w systemie napisz im ,że się pomyliłaś , bo szybko ze zdenerwowania wpisałaś nie ten tydzień ,który powinnaś . .
      Na początek jednak spróbuj leszcze raz wypełnić formularz i bez wyjaśnień podać ,że jesteś w 8 tygodniu ciąży. Ja bym tak zrobiła . Zanim zaczniesz wypełniać dane wyczyść ciasteczka cookies w przeglądarce tak na wszelki wypadek .
      To powinno pomóc.
      Powodzenia

      Usuń
  32. Ok, będę niecierpliwie czekać. Masz jeszcze czas, u mnie się 11 tc zaczyna...

    OdpowiedzUsuń
  33. http://f.kafeteria.pl/temat/f10/arthrotec-p_5981960/5 na tej stronie znalazlam ogloszenie.trafilam na bardzo fajna dziewczyne.tabletki doszly

    OdpowiedzUsuń
  34. Tu ciekawy link znalazłam .

    http://www.babyboom.pl/ciaza/zdrowie_w_ciazy/jakich_ziol_przypraw_i_witamin_nalezy_unikac_w_czasie_ciazy.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziś zakupiłam herbatkę przeczyszczającą, będę próbować. Wyczytałam ostatnio, że taka herbatka jest niebezpieczna w bardziej zaawansowanej ciąży, w pierwszych tyg jest nie groźna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzisiaj tak właśnie zastosowałam, ale co wstrzyknęłam to zaraz wyleciało, powinno tak być ? Ile powinnam tego zastosować ? Bo dzisiaj nawet połowy kubka nie zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma wylatywać , bo celem jest opłukiwanie narządów rodnych . Po jakimś czasie możesz zacząć krwawić . Wszystko jest ok następnym razem normalnie zużywasz cały kubek . Najlepiej wstrzykiwać herbatkę strzykawką .
      Powodzenia

      Usuń
  37. Witam mam pytanie czy metoda herbatkę i witaminy C jest skuteczna bo nie widzę wpisu dotyczącego poronienia a jestem nią zainteresowana dziękuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda z herbatą znalazłam na forum , gdzie dziewczyna pisała ,że to jest jej sposób na aborcje , więc pewnie kilka razy nią poroniła . Witaminą C poroniły już kilka kobiet na tym forum i o tym pisały w komentarzach . Ponieważ jest tych komentarzy dużo a często dziewczyny oraz trolle zadają te same pytanie trudno je zauważyć . Wkrótce napisze nowa notkę o wit C i innych metodach poronnych i z czasem pousuwam komentarze, które się powtarzają .
      Nie chcę na razie tego robić , aby nie usunąć przez przypadek wartościowego komentarz ,który będzie potrzebny do notki .
      Poronienie zależy od indywidualnego organizmu każdej kobiety nie jestem wstanie podać po ilu razach jakaś metoda zadziała . Dotyczy to metody z herbatą , bo wit C powinno się poronić do dwóch tygodni.
      Powodzenia

      Usuń
    2. Jestem w 10 tygodniu i nie wiem czy nie zapozno się obudzil.Ale 3 lata temu płód umarł sam w11 tygodniu więc może się uda dziękuję za odpowiedź

      Usuń
    3. Jeśli jesteś w 10 tygodniu to te domowe sposoby potraktowałabym jak dodatek. Natomiast jak najszybciej zamawiałabym tabletki arthrotec. Gdy będziesz zamawiać z Wow. napisałabym, że jesteś w 8 tygodniu, bo gdy ktoś jest w 10 to przeryją konsultacje. Możesz ich także poprosić o obniżenie ceny. Jeśli będziesz kupowała w Polsce to postaraj się zamówić podwójną dawkę tak dla bezpieczeństwa jakby się za pierwszym razem nie udało. Jak zamawiać tabletki w Polsce Rady masz po prawej stronie bloga przeczytaj go zanim zamówisz tabletki na czarnym rynku?
      Strona WOW i Women help women jest bezpieczna. Nie musisz zamawiać na adres domowy możesz na sam numer poczty np. w sąsiedniej miejscowości.
      Powodzenia

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.